سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

خوش آمدید

استفاده از اشعار برای تمام ذاکرین و مجالس اهل بیت علیهم السلام مجاز می باشد.

طبقه بندی موضوعی

دلم از شور و شعف باز شده آگاه

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹ ب.ظ

#سرود

 

سبک سرود

دلم از شور و شعف باز شده آگاه

نیمه ی شعبان رسید و اومد از راه

میریزن ملائکه گلای نرگس

رسیده از آسمون بقیة الله

 

آقاجون برگرد دلامون پر غمه

آقاجون برگرد بی تو مردیم همه

خیلی محتاجیم به نگاه شما

آقاجون برگرد پسر فاطمه

 

با ذکر یا مهدی، قلبم پر شعف شد

مرغ سینه ی من، راهی نجف شد

 

ذکر یا لثارات، ذکر رو لباته

علم علمدار، روی شونه هاته

 

آقای من بیا، یابن الحسن بیا

__________

 

سامرا ستاره بارون شده امشب

غصه از سینه ها بیرون شده امشب

حضرت عسکری و حضرت نرجس

لباشون با شادی خندون شده امشب

 

آقاجون برگرد نوه ی مرتضی

آقاجون برگرد سوره ی هل اتی

ندیدیم آخر، تربت مادرت

آقاجون برگرد تا بشه بر ملا

 

ایشالا به زودی، میلرزه سعودی

می گیری تقاص از، بت های یهودی

 

ذکر یا لثارات، ذکر رو لباته

علم علمدار، روی شونه هاته

 

آقای من بیا، یابن الحسن بیا

______

 

تو که قبله ی تموم عالمینی

بدجوری اسیر تربت حسینی

تو شب زیارت مخصوص ارباب

من یقین دارم تو بین الحرمینی

 

یا اباصالح، ذکر جد شما

یا اباصالح، خوانده زینب تو را

وا شده حتی، با همین نغمه ی

یا اباصالح، گره انبیا

 

 

 

ذکر یا لثارات، ذکر رو لباته

علم علمدار، روی شونه هاته

 

آقای من بیا، یابن الحسن بیا

 

حاج مجتبی قاسمی

محمد جواد شیرازی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۳
عبدالرقیه

امام زمان

سرود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی