سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

خوش آمدید

استفاده از اشعار برای تمام ذاکرین و مجالس اهل بیت علیهم السلام مجاز می باشد.

طبقه بندی موضوعی

تا کی غریبانه در این کنعان بمانم؟!

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۴ ب.ظ

دانلود صوت شعر با نوای حاج آقا منصور ارضی

دانلود صوت شعر با نوای حاج محمد رضا طاهری

دانلود صوت شعر با نوای کربلایی سیدرضا نریمانی

تا کی غریبانه در این کنعان بمانم؟!

در انتظار دیدنت گریان بمانم
 
تا کی منِ قحطی زده بین بیابان
محروم از باریدن باران بمانم؟!
 
خیلی زیان دیدم از این دوران هجران
نگذار بیش از پیش در خسران بمانم
 
وقتی دلت را با گناهانم شکستم
حق من است آواره و حیران بمانم
 
ای وای اگر بی درد هجرانت بمیرم
ای وای اگر در جهل خود پنهان بمانم
 
بالاتر از بی دردی اصلا محنتی نیست
من دوست دارم بی سر و سامان بمانم
 
مُشتم همین که باز شد آواره گشتم
باید همیشه دست بر دامان بمانم
 
ریزه خورت هستم، به من نفرین اگر که
خیره به دست لطف این و آن بمانم
 
بین حسینیه فقط جریان گرفتم
تا آخرش بگذار در جریان بمانم
 
خواب و خوراکم درد دوری از حرم شد
تا کی به فکر مرقد جانان بمانم؟!
 
پیراهنش غارت شد و باید همیشه
گریه کن آن پیکر عریان بمانم

محمد جواد شیرازی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی