سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

خوش آمدید

استفاده از اشعار برای تمام ذاکرین و مجالس اهل بیت علیهم السلام مجاز می باشد.

طبقه بندی موضوعی

لا حبیب الا کربلا

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۰۶ ق.ظ

 

سینه زنی (تک)

 

"لاحبیب الا کربلا ، لا طبیب الا کربلا

لا دواء الا کربلا ، لا شفاء الا کربلا "

 

برای غربت تو روضه خوند خود خدا

برا تو گریه کرده ان تموم انبیا

 

تموم عالمو گرفته برق جمله ی

حسین منی، انا من حسین مصطفی

 

عمریه تو خونه ی تو نوکرم ولی

من کجا مبارک و حبیب نَهشلی

 

من کجا کربلا ، من کجا کربلا

 

"لاحبیب الا کربلا ، لا طبیب الا کربلا

لا دواء الا کربلا ، لا شفاء الا کربلا "

 

 

به روی سینه ی گدا تو دست رد نزن

دلم میخواد یه بوریا بشه برام کفن

آقا یه خواسته ی دیگه دارم قبول بکن

میخوام بشم گدای قاسم امام حسن

 

این شبا صحابه رو کنم معرفی

من کجا ربیعه و یزید مشرفی

 

من کجا کربلا من کجا کربلا

 

شاعر: مهدی علی قاسمی

 

دریافت سبک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۶
مهدی علی قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی