سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

خوش آمدید

استفاده از اشعار برای تمام ذاکرین و مجالس اهل بیت علیهم السلام مجاز می باشد.

طبقه بندی موضوعی

سلام بر تو امامی که نفسِ تطهیری

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۱۵ ق.ظ

دانلود صوت شعر با نوای حاج آقا منصور ارضی

سلام بر تو امامی که نفسِ تطهیری

سلام بر تو که چون رحمتی، فراگیری

 

سلام بر تو زمانی که غرق طاعاتی

سلام بر تو زمانی که روزه می گیری

 

بدون شمسِ پر از خیر و برکت رویت

به ما رسید عجب روزگار دلگیری

 

گذشت و چشم به راهت جوانی ام طی شد

نیامدی و رسیده است موسم پیری

 

نشد مقدمه سازِ ظهورتان باشم

منِ خراب دعایم نداشت تأثیری

 

چقدر گریه و توبه به جای من کردی

حلال کن که نکردم هنوز تغییری

 

من از زمان ورودم به قبر می ترسم

بیا و ناجی من شو در آن سرازیری

 

اجازه هست کمی از زبان عمه یتان

بخوانم از غم ویرانه و زمینگیری؟!

***

 

پدر شبی که رسیدی برای من قدر است

رقم زده است برایم خدا چه تقدیری

 

ببخش این همه امشب به لکنت افتادم

ببخش از رخ سابق نمانده تصویری

 

به تابِ زلف تو دستم نمی رسد دیگر

شکسته بازوی من در میان درگیری

 

بدون هیچ دلیلی مرا کتک زده اند

بدون هیچ دلیلی و هیچ تقصیری

محمد جواد شیرازی

نظرات  (۱)

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.

تمدن بدلی bornos.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی