سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

خوش آمدید

استفاده از اشعار برای تمام ذاکرین و مجالس اهل بیت علیهم السلام مجاز می باشد.

طبقه بندی موضوعی

لحظات مناجات فقط مشغله دارم

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳ ق.ظ

#حدیث_نفس

لحظات مناجات فقط مشغله دارم

خیلی سرِ نفسم عوضش حوصله دارم

 

یک بار نشد تا که شکایت کنم از خود

تنها فقط از دست بقیه گله دارم

 

بهر منِ دنیا زده پرواز محال است

این گونه که بر بال و پرم سلسله دارم

 

من را چه شده یاد قیامت نمی افتم؟

با این همه ترسی که ز یک زلزله دارم

 

در خوابم و یک لحظه نشد تا که بفهمم

با یوسف زهرا چقدر فاصله دارم

محمد جواد شیرازی

پ ن:

✅ امام صادق علیه السلام:

زلزله و مانند آن پند و هشدارهایی است که مردم را تهدید میکند تا رعایت کنند و از گناهان دست بردارند.

📚 میزان الحکمه ج۱ص۵۹

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی