سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

خوش آمدید

استفاده از اشعار برای تمام ذاکرین و مجالس اهل بیت علیهم السلام مجاز می باشد.

طبقه بندی موضوعی

من که کسیو جز تو ندارم

جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۰۷:۳۳ ب.ظ

دانلود سبک شعر

من که کسی و
جز تو ندارم  
هرکی یه دلبری داره من تو رو دارم 
اون روزی که هیشکی نمی مونه کنارم 
من تو رو دارم 

از تو بجز تو
چیزی نمیخوام 
به همه گفتم و میگم حسینه آقام 
روضه های سه سالته تموم دنیام 
حسینه آقام 

دعای فاطمس اگر که سینه زن شدم حسین
داده پناهم مادرت به زیر این علم حسین 

وقتی که دل تنگت می شم 
میام تو هیئت می شینم 
روی سرم می کشی دست 
وقتی تو روضت می شینم 

حسین من حسین من 

دوری از تو 
واسم عذابه 
دوسال نبردیم کربلا حالم خرابه
با خاطرات اربعین دلم کبابه 
حالم خرابه 

خیره به عکس 
حرم می مونم
به یاد جسم درهمت روضه می خونم
اشکای نم نم می باره  به روی گونم
روضه می خونم 

الهی که بشه فدات این جونه ناقابل من
الهی که سینه زنت شبیه تو نشه کفن 

وقتی که تو بی کفنی 
کفن به نوکر نمیاد 
جز گریه بر جسمت آقا 
کاری ازم بر نمیاد 

حسین من حسین من 

افتاده بودی 
تو شیب گوال 
لب تشنه توی قتلگاه رفتی تو از حال
بمیره نوکرت تنت شدش لگد مال 
رفتی تو از حال 

با خنجر شمر
شدی تو بی سر 
به زیر تیغ و نیزه ها شدی تو پر پر
میاد تو قتلگاه هنوز صدای مادر
شدی تو پر پر 

رفتی و خواهرت شدش همسفر شمر و سنان
بدون تو سه ساله دخترت شدش قامت کمان 

سری رو که شونه میزد
فاطمه با دست کبود 
نوشته مقتل که توی 
تنور خولی رفته بود 

حسین من حسین من

محمد مهدی شیرازی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۱۷
عبدالرقیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی