سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

خوش آمدید

استفاده از اشعار برای تمام ذاکرین و مجالس اهل بیت علیهم السلام مجاز می باشد.

طبقه بندی موضوعی

السلام علی غریب الغربا

يكشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۳۲ ب.ظ

 شعر ده شب محرم:

سبک شعر 

۱.

السلام علی غریب الغرباء
السلام علی شهید الشهداء
السلام علی ساکن کربلاء
السلام علی من بکته السماء

عبدک و ابن عبدک ، عبدک و ابن امتک (۲)
قصد حرمک ، و استجار بمشهدک(۲)

 

الحمدلله اومدم توی این عزا
الحمدلله عشقمه از ازل حسین
الحمدلله الذی خلق البکاء
الحمدلله الذی خلق الحسین

،،،یا حسین ابی عبدالله،،،

۲.
السلام علی غریب الغرباء
السلام علی شهید الشهداء
السلام علی ساکن کربلاء
السلام علی من بکته السماء

عبدک و ابن عبدک ، عبدک و ابن امتک (۲)
قصد حرمک ، و استجار بمشهدک(۲)

الحمدلله عمریه سینه می زنم
بیرونم از روضه ات نکن لااقل حسین
تو دنیای بی روضه ها عزتی نبود
الحمدلله الذی خلق الحسین

،،،یا حسین ابی عبدالله،،،

۳.
السلام علی غریب الغرباء
السلام علی شهید الشهداء
السلام علی ساکن کربلاء
السلام علی من بکته السماء

عبدک و ابن عبدک ، عبدک و ابن امتک (۲)
قصد حرمک ، و استجار بمشهدک(۲)

عمریه آقا من گدای رقیتم
دستامو بگیر ای شه بی بدل حسین
غیر خونه ات هیچ جا گدا معتبر نبود
الحمدلله الذی خلق الحسین

،،،یا حسین ابی عبدالله،،،

۴.

السلام علی غریب الغرباء
السلام علی شهید الشهداء
السلام علی ساکن کربلاء
السلام علی من بکته السماء

عبدک و ابن عبدک ، عبدک و ابن امتک (۲)
قصد حرمک ، و استجار بمشهدک(۲)

میزان الاعمال همه حب و بغض توست
بی عشق تو بی ارزشه هر عمل حسین
فصل الخطاب عندکم، روز و شب میگم
الحمدلله الذی خلق الحسین

،،،یا حسین ابی عبدالله،،،

۵.
السلام علی غریب الغرباء
السلام علی شهید الشهداء
السلام علی ساکن کربلاء
السلام علی من بکته السماء

عبدک و ابن عبدک ، عبدک و ابن امتک (۲)
قصد حرمک ، و استجار بمشهدک(۲)

الحمدلله ذکرته روی لب من
طعم ذکرت شیرین تره از عسل حسین
تسبیح ما نفس زدن توی روضته
الحمدلله الذی خلق الحسین

،،،یا حسین ابی عبدالله،،،

 

۶.

السلام علی غریب الغرباء
السلام علی شهید الشهداء
السلام علی ساکن کربلاء
السلام علی من بکته السماء

عبدک و ابن عبدک ، عبدک و ابن امتک (۲)
قصد حرمک ، و استجار بمشهدک(۲)

الحمدلله عمریه عبد حسنم
دست من و دامان شاه جمل حسن
الحمدلله الذی خلق الکریم
الحمدلله الذی خلق الحسن

،،یاحسن یا ولی الله،،،

 

۷.
السلام علی غریب الغرباء
السلام علی شهید الشهداء
السلام علی ساکن کربلاء
السلام علی من بکته السماء

عبدک و ابن عبدک ، عبدک و ابن امتک (۲)
قصد حرمک ، و استجار بمشهدک(۲)

هرچی تو دنیا بی فروغ میشه آخرش
تنها نور این روضه هاست لم یزل حسین
نورانی میشه با دمت قلب نوکرت
الحمدلله الذی خلق الحسین

،،،یا حسین ابی عبدالله،،،

 

۸.

السلام علی غریب الغرباء
السلام علی شهید الشهداء
السلام علی ساکن کربلاء
السلام علی من بکته السماء

عبدک و ابن عبدک ، عبدک و ابن امتک (۲)
قصد حرمک ، و استجار بمشهدک(۲)

قیمتی گشتم با حسین پیش مرتضی
با این سینه زنی به من داد محل علی
الحمدلله الذی خلق النجف
الحمد لله الذی خلق العلی

،،،یا علی یا ولی الله ،،،

۹.
السلام علی غریب الغرباء
السلام علی شهید الشهداء
السلام علی ساکن کربلاء
السلام علی من بکته السماء

عبدک و ابن عبدک ، عبدک و ابن امتک (۲)
قصد حرمک ، و استجار بمشهدک(۲)

الحمدلله توی بزم غم حسین
گرفته ما رو روز و شب به بغل عباس
الحمدلله الذی خلق الساقی
الحمدلله الذی خلق العباس

،،، سیدی یا ابوفاضل،،،

 

۱۰.

السلام علی غریب الغرباء
السلام علی شهید الشهداء
السلام علی ساکن کربلاء
السلام علی من بکته السماء

عبدک و ابن عبدک ، عبدک و ابن امتک (۲)
قصد حرمک ، و استجار بمشهدک(۲)

الحمدلله داده ای اذن گریه بر
آه و ناله ی خواهرت روی تل حسین
ممنونم اذن نوکری داده ای به ما
الحمدلله الذی خلق الحسین

،،،یا حسین ابی عبدالله،،،

شیخ مهدی علی قاسمی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۱۶
عبدالرقیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی