سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

خوش آمدید

استفاده از اشعار برای تمام ذاکرین و مجالس اهل بیت علیهم السلام مجاز می باشد.

طبقه بندی موضوعی

پرونده ام شده است پر از اشتباه، آه

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۱۱ ب.ظ

دانلود صوت شعر با نوای حاج آقا منصور ارضی

دانلود صوت شعر با نوای حاج حیدر خمسه

پرونده ام شده است پر از اشتباه، آه

شرمنده ام از این سر و روی سیاه، آه

 

آهی نمانده بین بساطم! مرا ببین

وضعیت خراب دلم را نگاه! آه

 

نذر شفام حمد بخوانید نیمه شب

دل مرده ام ازین همه کوه گناه، آه

 

عمرم گذشت و دیر به خود آمدم، دریغ

فهمیده ام که رفت سرِ من کلاه، آه

 

بگذار تا که گریه کنم باز، زار زار

بگذار تا که ناله زنم باز، آه... آه...

 

لا یمکن الفرار...، شدم خسته سَیّدی

بیرون مکن مرا ز حرم یا اِله، آه

 

من را ببخش تا که علی شادمان شود

دور از نجف شدم چقدر زابراه، آه

 

از غربت علی و غم حضرت بتول

باید کشید از دل پر غُصه گاه، آه

 

نامردها به پهلوی زهرا لگد زدند

وقتی که بود مادر ما پا به ماه، آه

 

طوری زدند که همه دیدند فاطمه

پهلو شکسته رفت سوی قتلگاه، آه

 

با چکمه هایشان چقدر این حرامیان

رفتند روی سینه ی ارباب راه، آه

محمد جواد شیرازی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۵
عبدالرقیه

فاطمیه

مناجات

نظرات  (۱)

۳۰ دی ۹۶ ، ۲۲:۰۲ محب المهدی
با سلام . بسبارعالی و زیبا ؛ مقبول درگاه الهی انشاءالله ؛ التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم. ممنونم از محبت شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی