سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

خوش آمدید

استفاده از اشعار برای تمام ذاکرین و مجالس اهل بیت علیهم السلام مجاز می باشد.

طبقه بندی موضوعی

از غم دوری ات ای یوسف دل، محزونم

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ

دانلود صوت شعر با نوای حاج آقا منصور ارضی

از غم دوری ات ای یوسف دل، محزونم

چه کنم با غم و با غصه ی روز افزونم؟!

 

بسته شد روزنه ی نور به رویم کم کم

زیر بار گنه و معصیتم، مدفونم

 

حق من بی سر و پایی است ولی لطف کن و

از سرِ سفره ات ای یار نکن بیرونم

 

ضعف کردم سرِ بخشیده شدن تا که خدا

به مناجات تو بخشید مرا، ممنونم

 

خونشان ریخت ولی پرچم یا فاطمه ماند

همه ی عمر به خون شهدا مدیونم

 

گفت زهرا به علی خوب شدم، گریه نکن

من فقط از غم تنها شدنت دلخونم

 

نگذارم ز سرت تار مویی کم بشود

با همین پیکر درهم شده و گلگونم

 

نگرانم بروم خشک شود کام حسین

سالیانی است که از غربت او محزونم

محمد جواد شیرازی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی