سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

خوش آمدید

استفاده از اشعار برای تمام ذاکرین و مجالس اهل بیت علیهم السلام مجاز می باشد.

طبقه بندی موضوعی

فرصتم طی شد و بیدار نشد که بشوم

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۹ ب.ظ

دانلود صوت شعر با نوای حاج آقا منصور ارضی

فرصتم طی شد و بیدار نشد که بشوم

آخرش لایق دیدار نشد که بشوم

 

باعث دلخوشی ات با ورع و ترک گناه

پسر فاطمه، یک بار نشد که بشوم

 

من که یک عمر فقط مشغله ام دنیا بود

سر کوی تو گرفتار نشد که بشوم

 

شهدا اوج گرفتند و زمینی ماندم

وای از نفس، سبک بار نشد که بشوم

 

اثر مرحمتت بود که با کوه گناه

آبرو ریخته و خوار نشد که بشوم

 

برکت نان حلالت همه جا با من ماند

به کسی جز تو بدهکار نشد که بشوم

 

حاجتم بود به پابوس ابالفضل رسم

زائر صحن علمدار نشد که بشوم

 

گفت زینب چه کنم، هرچه که کردم آخر

راحت از کوچه و انظار نشد که بشوم

 

هرچه کردم که نخندند به ما مردم شام

مانعِ خنده ی اغیار نشد که بشوم

محمد جواد شیرازی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی