سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

سبوی معرفت

بریز در سبوی من کمی ز جام معرفت

خوش آمدید

استفاده از اشعار برای تمام ذاکرین و مجالس اهل بیت علیهم السلام مجاز می باشد.

طبقه بندی موضوعی

وقتی که یادت نیستم، بی اعتبارم

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵ ق.ظ

دانلود صوت شعر با نوای حاج آقا منصور ارضی

دانلود صوت شعر با نوای کربلایی سید رضا نریمانی

 
وقتی که یادت نیستم، بی اعتبارم
وقتی به تو ایمان ندارم، بی قرارم
 
الحق و الانصاف کم فکر تو هستم
از بس که بر این نفس وامانده دچارم
 
شاید که از چشمانت افتادم که این طور
دیگر زمان معصیت بی اختیارم
 
یابن الحسن، با غفلتم سرمایه ام سوخت
رحمی نما، آتش گرفته کوله بارم
 
باشد بزن اما دگر رو برمگردان
شرمنده ام من از گناه بی شمارم
 
دیدی پشیمانم، به آغوشم کشیدی
دیدم غریق رحمت پروردگارم
 
گرچه برایت نوکر خوبی نبودم
با این همه جد شما را دوست دارم
 
من که نشد یک بار پیش تو نشینم
شاید زمان روضه بنشینی کنارم
 
رو به برادر، خواهری با گریه می گفت:
با رفتنت آتش زدی بر روزگارم
 
ای کاش می شد بوسه از رویت بگیرم
قاری قرآنم، عزیزم، نی سوارم

محمد جواد شیرازی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی